Meest gestelde vragen

 
Hoe wordt mijn login-naam en wachtwoord bepaald?

Uw login-naam is precies hetzelfde als uw e-mail adres. Zodra uw betaling voor het abonnement op DividendRadar.nl binnen is, wordt uw wachtwoord per e-mail verstuurd. Dit wachtwoord kunt u wijzigen in een door u gemakkelijk te onthouden cijfer/lettercombinatie.

Mijn wachtwoord werkt niet. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. 
U moet uw wachtwoord precies zo intypen zoals u het oorspronkelijk van ons gekregen hebt, of zoals u het zelf gewijzigd hebt. Let op: Uw wachtwoord is hoofdletter gevoelig! Indien nodig brengen wij u per e-mail op de hoogte van uw wachtwoord. Om veiligheidsredenen kunnen wij dit wachtwoord enkel versturen naar het e-mail adres dat wij van u in ons bezit hebben. Klik hier als u uw wachtwoord vergeten bent.

Hoe verander ik mijn e-mail adres, wachtwoord en/of overige persoonlijke gegevens?
Klik hier om uw e-mail adres, wachtwoord en/of overige persoonlijke gegevens te wijzigen of  nieuwe gegevens toe te voegen. Vergeet niet om uw wijzigingen op te slaan!

Ik heb reeds betaald maar geen login-gegevens ontvangen.
Afhankelijk van uw betaalwijze, kan het tot 3 werkdagen duren voordat wij u de login gegevens toezenden. Indien u middels iDEAL, Bancontact of Credit Card betaald hebt, krijgt u de login gegevens direct toegestuurd. Hebt u gekozen voor de eenmalige of doorlopende SEPA bankmachtiging, duurt het gemiddeld 2 werkdagen. Een overschrijving duurt gemiddeld 3 werkdagen. Zorg ervoor dat u het e-mail adres van DividendRadar opslaat als "veilige afzender". Wellicht is de e-mail met uw login gegevens in uw spamfolder terecht gekomen. Het afzend e-mail adres is: DividendRadar@BeleggersPlaats.nl.  Let op: u kunt NIET met de redactie communiceren via dit e-mail adres! Dit adres wordt enkel gebruikt om nieuwsbrieven en flashberichten te versturen en niet om correspondentie op te ontvangen.

Ik heb zojuist de login gegevens ontvangen, maar het lukt mij niet om in te loggen op uw website.
Zorg ervoor dat u de login-gegevens letterlijk overneemt en dat u het wachtwoord met kleine letters intypt. Als het dan nog niet lukt, herstart uw pc of probeer het eens op een andere. Wellicht dat er een instelling op deze pc niet goed staat ingesteld. Voor meer oplossingen zie de HELP-rubriek vraag 2.

Waar/hoe kan ik aandelen die jullie in porfolio hebben aankopen?
Alle posities die we bij DividendRadar behandelen, zijn genoteerd aan de effectenbeurzen en kunt u waarschijnlijk via uw eigen bank of broker kopen. Indien dat niet het geval is, dan kunt u besluiten een rekening te openen bij internetbroker Binck.

BinckTip van de redactie: vaak zijn de aan- en verkooptarieven van internetbrokers aanzienlijk goedkoper dan die van uw eigen bank. Alle aandelen uit de portfolio van DividendRadar zijn via Binck verhandelbaar en heel gemakkelijk te vinden m.b.v. de ISIN-code en/ of tickersymbool. De website en de klantenservice zijn bovendien 100% in het Nederlands. Klik hier voor een GRATIS informatiemap. Dit is geheel vrijblijvend en verplicht u tot niets. Deze link geldt ook voor Belgische abonnees.

Niet Goed Geld Terug garantie.
Met de Niet Goed Geld Terug garantie kunt u DividendRadar.nl 7 dagen gratis uitproberen. Bent u niet tevreden, betalen wij u het volledige abonnementsgeld terug. Als u daaraan twijfelt, kunt u de betaling doen middels de SEPA bankmachtiging. Dat geeft u namelijk het recht om het bedrag van de abonnementskosten kosteloos door uw bank te laten storneren. U koopt dus nooit een kat in de zak, omdat uzelf bepaalt of u het abonnementsgeld laat storneren als u niet tevreden bent.

Ik woon niet in Nederland maar wil toch graag een abonnement.
Dat is geen probleem. Indien u in België woont, kunt u gewoon gebruik maken van de betaalmogelijkheden die geboden worden in het online betaalblok. Voor alle andere buitenlandse beleggers die geinteresseerd zijn in een abonnement op DividendRadar.nl volgen hier onze bank gegevens:

          NEDERLAND:
Bankrekening nummer: 1022.89.875
T.n.v. Dividend Radar bij de Rabo Bank te Hulst
IBAN: NL85 RABO 0102 2898 75
BIC: RABONL2U


Onder vermelding van uw voor- en achternaam + e-mail adres.

Help & Contact
U kunt een e-mail sturen naar KlantenService@BeleggersPlaats.nl of een brief naar Janseniuslaan 64-A, 4561 NN HULST. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur via telefoonnummer + 31 (0) 114 - 315 345.